perkenalan e-story Hazel ^_^

“aku suka seorang budak perempuan ni.”

Bulat mata Akmal. Kawan dia seorang ni bukan senang nak suka dekat orang. Pegangan agamanya sangat kuat. “speechless aku. Ha,sapa?”

“adalah. Macam mana ea?aku dah 2 tahun setengah tengok dia dari jauh.”

Akmal menelan air liur. Lama. “huii. Lama tu..kau pernah confess dekat perempuan tu ke?”

“tak.”

“buat solat istiharah lah.” Cadangan yang bernas.

“dah.”

“berapa dah kau buat?jawapannya?”

“dah dua tahun setengah aku buat solat tu.”

Ternganga Akmal. Ini memang serious yang teramat. “err..so?”

“the answer is positive. And aku yakin.”

“kau nak buat apa?”

“aku nak melamar dia lah. Memang aku yakin sangat dia jodoh aku.”

________________________________

Assalammualaikum,

yeah. itu cerita baru. Tajuknya ‘Hazel’ hmm,InsyaAllah cerita itu akan memberi kesan yang sangat mendalam ! tapi tak tahu lah.. hehe. oklah.. cerita itu adaptasi dari pengalaman president ku yang terhormat. Bertahun dia buat solat istiharah nak memastikan wanita itu yang terbaik buat isterinya. huhu. mereka sweet sangat !

nak komen. komen lah ye.

wallahualam.

11 thoughts on “perkenalan e-story Hazel ^_^

    • wah!finally i found something very interesting after I treasure n treasure..ha3..saya pun suke tulis citer2 camni gak.Meluahkan idea..he3..good story!^_^

  1. cinta 2kn agung so…satu2nya cara t’baik nk thu jodoh kita btol ke x….kenalh kmbali pda yang maha mengetahui…i like this story

Leave a Reply

